torek, 5. oktober 2010

Dooolgi uhani po naročilu


Ko pride naročilo sem najprej zelo vesela, ker vem, da me čaka en no izziv. Ko pa se lotim zadeve še čist konkretno pa naletim na kako težavo. Sploh, če je naročilo čist izven mojega dotedanjega merila dolžine uhanov. :))) To pomeni dolžina, ki se giblje okoli 10 cm. Pa sem uspešno rešila tudi to. Naročnica je namreč navdušena!!! Kako mi je odleglo ... :)
Zgornji so izdelani iz posrebrene žice različnih debelin, ametista brez luknjic, zato je obdan z žičko, brušenega stekla in malih okroglih perlic. Končna dolžina je dosegla celo 12 cm.

Spodnji pa so iz bunkic barvanega marmorja in malih perlic. Tudi tu je uporabljena posrebrena žica. Dolžina teh pa je 8 cm.

In na koncu lahko rečem, da tudi meni ne bi nič škodilo, če bi kdaj nadela uhane daljše od 5 cm.

9 komentarjev:

  1. Uhančkanje ti gre odlično od rok. Tile so prav šik!

    OdgovoriIzbriši
  2. Žičkanje, prepletanje ... Lepo ti gre in nastajajo čudoviti uhani.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, se tudi jaz srečujem s podobnim razmišljanjem in težavami kot ti. Ampak veselje na koncu odtehta vse zaskrbljene misli vmes :) Včet so mi uhančki, sploh tisti prvi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uhančki so noro dobri!

    Takšne pomisleke in dvome pa mislim, da imamo kar vsi. No, vsaj jaz se s tem tolažim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res so doollgiii!!!Ampak lepi:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res ti uhančkanje gre od rok... Tile rdeči so noro dobri!

    OdgovoriIzbriši
  7. super so in jih z veseljem in navdušenjem nosim! hvala Marna!!! še se bom oglasila!!! lp Nina

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.