torek, 28. junij 2016

Lanin maxi Objemček



Lana se je rodila moji zvesti naročnici Objemčkov. In še pred njenim rojstvom se mi je mamica javila, da tokrat pa želi enega tudi za njeno srčece, ki bo kmalu prišlo na svet. Seveda je moral biti Objemček poseben ... tak s tremi aplikacijami ob imenu, in sicer kuža, nogometna žoga in kovček. Čemu so namenjene aplikacije, mi je bilo hitro jasno, ker toliko mamico že poznam, seveda pa vsega tega ne bi mogla našit na klasično velikega Objemčka. Zato sem predlagala večjega in mamica se je strinjala. Navdušenje ob predaji je bilo res iskreno in sedaj mesec za mesecem dobivam slikice Lane ob njenem Objemčku. Kmalu po rojstvu je bila namreč le za nogice večja od njega.
Vesela, vesela :)

Več na ogled na moji Facebook strani. Informacije in naročila na marna.art@gmail.com.

1 komentar:

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.