torek, 4. avgust 2015

Voščilnica za kemika



Vsake toliko dobim prav zanimivo nalogo, stranke imajo kar precej izpiljeno zamisel, kaj bi želele na voščilnici, potem je samo od mene odvisno, a bom njihovo željo prav razumela in jo izpeljala tako, da bodo zadovoljni. Tokrat mi je uspelo. Dobila sem sličice in napis, ki so morali biti obvezno na voščilnici tako da kaj dosti prostora več ni bilo, ampak z nekaj dodatki sem pa vseeno dala piko na i in naročnica je bila zadovoljna. Gospod kemik, ki je odšel v pokoj, je dobil s seboj tale izdelek.

Če bi tudi vi želeli podariti voščilnico in imate že neke predstave, kakšna bi morala biti, me kontaktirajte. Za naročilo voščilnice po svoji meri sem vam na voljo na marna.art@gmail.com - še več pa si jih lahko ogledate TUKAJ.

3 komentarji:

  1. Super si tematiko umestila na voščilnico. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako lepa. Gospod je bil zagotovo navdušen!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa tematska. Fino si uporabila dobljeno in dodala svojo kreativnost.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.