sreda, 24. september 2014

x Rdeča mušnica x



Že od mladih nog sem strastna gobarka in še večja gobja gurmanka, ampak predvsem po načelu, da je najslajša tista goba, ki jo sama najdem. Zelo vesela sem, da sem gobarsko znanje prevzela in ga celo nadgradila od moje mame, ki je prav tako rada gobarila. Za kar sem ji zelo hvaležna. 
Zdaj sem pa že tudi jaz tista, ki učim naprej. Tako sem navdušila že mojega M, ki je sprva bil zelo skeptičen in mi ni ravno zaupal, letos pa se mi je nekajkrat pridružil tudi moj 4-letni nečak Anej, ki kaže velik interes.
Zame je še zmeraj kralj gob goban, jurček po naše. Ampak poleg njega sem vesela tudi drugih slastnih gobic, ki jih enostavno obožujem. 

Ena izmed lepotic med gobami pa je sigurno rdeča mušnica. Na naših gozdovih jo sicer redko srečam, na Pohorju pa jih v tem času kar pogosto srečaš. Zato sem eno izvezla tudi za mojo KRIŽ KRAŽ kolekcijo, ki se prav lepo poda na dekolte.

Hkrati pa sem videla, da je na temo rdeče mušnice razpisan tudi izziv #117 na CRAFT-alnici: Slika kot inspiracija, zato sodelujem :)

6 komentarjev:

  1. krasno si jo izvezla, super pride. uzivaj se naprej v gobarjenju in okusanju gob.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno mušnico si izvezla in se zelo domiselno lotila izziva. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo obesek si naredila :-))
    Hvala, ker tudi ti deliš gobice v naši CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super obesek si naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna in zelo drugačna verižica, z veseljem bi jo nosila.
    Lepo, da deliš svoje gobarsko znanje naprej.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau kako lepo.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 117. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.