petek, 19. avgust 2011

Voščilnica ob rojstvu - plenička


Spet bom začela: "Že dolgo nazaj sem ...". Če pa je spet res! Tole pleničko sem videla res že dolgo nazaj in jo nekje v podzavesti imela zapisano na "to do" listi. Pred kratkim pa se je prijateljema rodil Alex in izkoristila sem priložnost ter jo izdelala. In moram rečt, da je tako posrečena. Pa še Sizzixovo šablono za sponko sem končno lahko uporabila, ker sicer bi jo težko dala na navadno voščilnico. Je za moje pojme prevelika.

Tako izgleda ko odpremo stranske "krake" - čist odprto pa sem pozabila poslikat. V glavnem, ta osrednji del se odre dol - kot prava plenička. :)


Ker sem bila ravno v pleničkarskem vzdušju, sem se javila, da doniram eno tako voščilnico tudi pol leta staremu Društvu Slovenski svet ustvarjalnosti, ki si želi na kup zbrati slovenske ustvarjalke in ustvarjalce. V okviru društva deluje tudi spletna trgovina - priporočam obisk.
Nazaj k plenički - eni članici društva SSU se je rodil Oskar in zanj je nastala tale voščilnica.


Naročila za take pleničke sprejemam na marna.art@gmail.com.

6 komentarjev:

  1. Super izgleda tale plenička in zelo lepo si jo naredila!
    Nekaj novega :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja. Krasno zgledata obe plenički ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta taki cortiki in velika sponka .... kot naročeno :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni plenički, čestitki! Res fajn ideja, ki si jo krasno realizirala, LP:)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.