ponedeljek, 1. marec 2010

Dve ogrlici in zapestnica


Nakita ni nikoli preveč, materiala pa polne omare. Zato je treba izkoristit TV program tako, da se ob njih izdela tudi kaj koristnega. Vsi kosi iz te objave so narejeni ob "poslušanju" TV.



14 komentarjev:

  1. lepe, najbolj so me zadele kockice

    OdgovoriIzbriši
  2. Gumbki so res super, ampak kockice tudi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo krasen nakit, moja favoritka je prva ogrlica :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tista z gumbi mi je zelo zabavna in razigrana, danes bi odlično pasala na moj pulover :-) Pa ta s kockami mi je tudi zelo všeč. To pa je bilo produktivno gledanje TVja:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse so lepe, ampak tista prva gumbkasta, ta pa pri meni zmaga :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Gledanje TV in nakitkanje me zelo spominja name. :) Novi kosi so veseli, razigrani in zelo cortkani. Krasni so!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lep nakit si naredila in tista prva ogrlica me je še posebej pritegnila, saj je res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč, všeč, najbolj zadnja dva kosa.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, vidim, da nisem edina, ki ima material, ki se noče in noče sam sestavit ;)

    Lušen nakit je nastal.

    OdgovoriIzbriši
  10. krasne barvne kombinacije,... kockice so superske :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. super barve. meni osebno je najlepša prva, najboljša kombinacija barv pa je pri tretji!

    OdgovoriIzbriši
  12. Navijam za gumbe!! Gumbi so in!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo mi je všeč. Kockice so čudovite!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za vaš komentar. Zelo rada jih preberem.